CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 1, 2008

Sepatah dua kata...

Askum dan selamat sejahtera kepada semua. Ombak Cinta adalah cerita yang saya reka masa cuti bulan November 2008. Saja jer nak mengisi masa lapang. Sebelum ni, masa tahun 2006, saya ada juga buat cerita waktu cuti tapi cerita budak-budaklah. Nak siarkan pun malu. Kepada sesiapa yang agak ragu-ragu nak baca Ombak Cinta ni... biar saya ceritakan sikit. Cerita ni sebenarnya pasal "cinta" remaja sekolah, so tak lah jiwang sangat... Keseluruhan cerita ni jugak bukanlah pasal keseronokan bercinta jer...banyak konflik berlaku... sebab tu tajuknya ombak cinta... ombaknya bukan main kuat lagi...haha.. Kepada sesiapa yang mengenal diri ini, bila kita bersua muka jangan nak buka mulut cerita pasal cerita saya ni yer... Kalau nak komen, komen jer kat sini. Jangan komen face to face. Amaran tu... Selain tu, jangan nak buat sebarang spekulasi yang kononnya watak dalam cerita ni macam ada kat dunia sebenar. Memang saya buat cerita ni berdasarkan dunia sebenar tapi bukan 100%. Persamaan yang ada tu sikit sangat... Oklah sekarang anda boleh mula membaca. Sebelum terlupa, kepada penerbit buku atau drama yang nk tebitkan cerita ni jangan lupa call tau..haha...main-main jer lah...Selamat membaca....

0 comments: